Tragiskt!

Jag läser artikeln ”kostnad före kund” och det jag tänker är hur tragiskt det är att 30% anställda upplever och anger värderingen kostnadsjakt på företaget de jobbar för. Är det överhuvudtaget en värdering?

Endast 8 % anger kundtillfredsställelse för att beskriva kulturen på sin arbetsplats. Det paradoxala är att det endast är 7 % som önskar kundtillfredsställelse. 53% beskriver sin drömarbetsplats med värderingen anställdas hälsa…

Vad säger dessa siffror dig?

20131020-121644.jpg

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s